COMM Co nás baví?
Úvod | Spolupráce | Komunikace
"Žádné cenné diplomy ani renomované certifikáty visící na zdi nemohou nikdy v mých myšlenkách nahradit téměř patnáct skutečně vzrušujících let komunikace ve službách největší automobilky světa. Zkušenosti za tu dlouhou dobu získané si určitě zaslouží další sdílení. Kdekoliv a s radostí."
Tomáš Vaněk
Ptáte se, co obecně posílá dobré Public Relations na výsluní v komunikaci?
Tento obor komunikace s veřejností prochází neustálým vývojem, avšak jeho podstata zůstává po desetiletí stále stejná. Hlavní roli sehrává zajímavě postavený příběh poskládaný z informací, které od našich klientů dostaneme. Naší prací je zasazení tohoto příběhu do souvislostí tak, aby oslovil správně zvolená média a v konečné podobě přinesl veřejnosti požadovaná sdělení. Dobrou radou a poté detailním návrhem realizace se snažíme vždy najít nejefektivnější cestu přenosu informací od vás k široké veřejnosti. Vnímáme Public Relations jako činnost se smyslem pro velmi citlivé posouzení každé jedné situace.
V minulosti možná stačilo sdělovat lidem pozitivní informace o výrobku či službě, které ovlivňovali naší mysl v nákupním procesu. Dnes se však veřejnost často detailně zajímá také o společnosti, které tyto produkty či služby uvádějí v život. Lidé v této době prostě chtějí vědět více o tom, co a kdo je obklopuje. Odlišné oblasti korporátní a produktová komunikace mají svá specifická pravidla a my je pro vás dokážeme nejen rozlišit, ale také cíleně uplatnit. Pro nás rozhodně není komunikace „pouhé“ hromadné rozesílání tiskových zpráv.
V některých formách vzájemné spolupráce, zejména pak v korporátní a produktové komunikaci vám můžeme nabídnout kompletní servis v oblasti textové tvorby pro různé možnosti využití, od webové prezentace až po kompletní výrobu firemního časopisu, kdy můžete využít naše bohaté zkušenosti. Samozřejmostí je rovněž překlad našich textů do cizích jazykových mutací.
Sama podstata slova Relation hovoří především o vztahu. Jeho kvalita je v komunikaci zřejmě nejdůležitější složkou úspěchu. Proto budujeme korektní a upřímné vztahy s médii, potažmo s redakcemi odborných novinářů v různých oblastech. Rozumíme jejich potřebám, které vycházejí ze současného trendu v moderní žurnalistice a přizpůsobujeme tomu i naší práci. Jinými slovy máme neustálou snahu být svou každodenní vytrvalou prací pro novináře spolehlivými a respektovanými partnery. Totéž přirozeně nabízíme i vám.
Pořádání malých i větších akcí s různorodou tématikou i rozpočtem je nutnou součástí úspěšné komunikace. Vědomí, že lidé z námi uspořádané akce odchází s pocitem spokojnosti je pro nás prioritou, ať už se jedná o tiskovou konferenci nebo prezentaci vašeho nového produktu. Konečně i dobře zorganizovaná akce nám dává mnoho prostoru pro navázání příjemného a přátelského vztahu s vámi, našimi klienty.
Ne vždy se vše povede. Dobu vašeho úspěchu může čas od času vystřídat čas problémů a negativních situací. Jsme si ale zcela jisti, že správně vedená komunikace v této těžké době může velmi často ovlivnit vaše další působení do budoucna přesně naopak, a to pozitivně. Takových příkladů z minulosti existuje skutečně mnoho. Najdeme i pro vás správnou komunikační cestu z krize a rádi vám ji ukážeme, pokud si společně uvědomíme, že tradiční odpověď No comment je opravdu již minulostí.
Tato oblast úzce souvisí se specifickým druhem komunikace, čemuž odpovídá i tvorba její strategie. Chcete například podpořit úspěšného sportovce? Nebo jím dokonce jste a potřebujete podporu ve stylu vedení komunikace s vhodně vybranými medii? Toužíte být finančním partnerem obnovy dětského dopravního hřiště v místě vašeho bydliště? Láká vás sponzoring kulturní akce? Budeme vám, coby mediální průvodci, nápomocni s cílem maximálního zvýšení povědomí o těchto vašich aktivitách u široké veřejnosti.
Každé naše konání v oblasti komunikace musí přinášet výsledky a dosahovat cíle, které jsme si společně nastavili na začátku vzájemné spolupráce. Pro vyhodnocení našich komunikačních aktivit formou detailní mediální analýzy je zapotřebí zajišťovat pro naše klienty pravidelný monitoring medií. Tato aktivita dává jasný obraz o dosažené úrovni publicity jednotlivých témat požadovaných klientem. Sledovat však můžete s námi i počínání vaší konkurence.
Rozšíření služeb tímto směrem je logickým krokem v práci VIZUSu. Dnes neděláme jen weby, ale v rámci činností NEURO zasahujeme jak do obsahu, marketingu, tak i do Public Relations. Tento náš postup je navíc akcelerován výraznou posilou našeho týmu v osobě Tomáše Vaňka.
Tomáš Vaněk pracuje v oblasti komunikace téměř dvě desetiletí. Posledních téměř 15 let pracoval jako PR manažer a tiskový mluvčí společnosti Toyota Motor Czech, importéra vozů značek Toyota a Lexus do České republiky a také na Slovensko. V této funkci řídil produktovou a korporátní komunikaci pro obě automobilové značky včetně vedení CSR projektů, sponzorských aktivit a výrobu firemních publikací. Před tím působil mimo jiné v reklamní společnosti MTM Advertising a několik let také v reklamním studiu Comdes, kde byl odpovědný za polygrafickou výrobu. Bohaté marketingové zkušenosti získal ve společnosti STES, která je marketingovým zástupcem Fotbalová asociace České republiky a dále v tehdejší česko-rakouské reklamní agentuře Progress Promotion. Již v dětství ho zcela uchvátil svět automobilů a to v rozličných jeho formách a podobách. Po studiu zaměřeném na výrobu automobilů proto začal svou profesní kariéru v české automobilce Škoda Auto a zkušenosti získal krátce také u švédského výrobce automobilů SAAB.
Armády 2973/26
155 00 Praha 5
+420 270 005 275
info@vizus.cz
servis@vizus.cz