
Na zelené louce postavená webová prezentace pro největšího dodavatele pitné vody v Česku. Podařilo se nám spojit více značek pod společný vizuál. Design respektuje jednotlivé společnosti a posouvá je dál k moderní a svěží webové prezentaci.
Přestože naše spolupráce s několika vodárenskými společnostmi ze Skupiny začala už v roce 2019, to pravé přišlo až v roce 2023. Zadáním bylo vytvořit nové “krásné” weby pro celou skupinu, které budou mít jednotný vizuál, budou obsahově stručné a maximálně praktické pro konkrétní cílové skupiny – zákazníky, akcionáře a veřejnost. Úkol nebyl v začátcích jednoduchý, ale výsledek stojí za to.
Jak spojit vizuálně odlišné značky pod jednu hlavičku? Jak se poprat s fontem, barvami, obsahem webu? Jak sjednotit různě rozsáhlé texty, tak aby se dobře četly a byly praktické? Zároveň na nic nezapomenout a splnit všechny zákonné povinnosti s ohledem na zaměření společností?
Na toto se nehodí nic jiného než naše NEURO - NEUstálý ROzvoj.
Intenzivní práce nad designem, strukturou a obsahem webů probíhaly více než rok a půl. Vše nakonec vykvetlo spuštěním sítě webů, které využívají naše oblíbené vícewebové řešení. Každá společnost tak má v jednom systému vlastní redakční tým, který má všechny nástroje k ovládání 99 % obsahu webu. Vše, co šlo automatizovat a napojit na externí systémy, jsme propojili. Weby nyní dynamicky vypisují informace o konkrétních obcích a poskytují důležité a přesné informace pro zákazníky vodárenských společností.
Výsledný vizuál nových webů Skupiny působí svěžím a moderním dojmem, a snaží se o maximální čistotu. Stojí za ním taková pohádka...