1. Spusťte Outlook
Nahoře klikněte na položku Soubor (1).
Klikněte na tlačítko Nastavení účtu (1) a zvolte položku Správa profilů (2).
Klikněte na tlačítko E-mailové účty (1).
Zvolte záložku E-mail a klikněte na tlačítko Nový (1).
2. Nastavení POP účtu
Zvolte ruční nastavení účtu (1) a klikněte na tlačítko Další (2).
Zvolte typ účtu POP nebo IMAP (1) a klikněte na tlačítko Další (2).
Zadejte požadované údaje, tedy jméno (1), vaši e-mailovou adresu (2), ponechte typ POP3 (3), zadejte server příchozí pošty mail.vizus.cz (4), server odchozí pošty smtp.vizus.cz (5), e-mailovou adresu* jako uživatelské jméno (6) a heslo (7). Pak klikněte na tlačítko Další nastavení (8).
3. Další nastavení
Zvolte záložku Server pro odchozí poštu (1). Zaškrtněte "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" (2) a zvolte "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty". Pak přepněte na záložku Upřesnit.
Zadejte číslo POP3 portu 995 (1), zaškrtněte volbu "Tento server požaduje šifrované připojení (SSL/TLS)" (2), zadejte SMTP port 465 (3) a zvolte šifrované spojení SSL/TLS (4). Je možná i kombinace portu 587 a šifrování STARTTLS. Pak klikněte na tlačítko OK (5).
Klikněte na tlačítko Další (9).
Outlook otestuje správnost údajů (1). Pak klikněte na tlačítko Zavřít (2).
Klikněte na tlačítko Dokončit (1).
4. Dokončení
Klikněte na tlačítko Zavřít (1).
Klikněte na tlačítko Zavřít (1).
Klikněte na šipku zpět (1).
5. Kontrola
Zkuste odeslat e-mail sami sobě. Pokud se objeví chyba při odesílání nebo přijímání pošty, nebo nevidíte správné složky, kontaktujte nás.
* Fakticky se nejedná o e-mailovou adresu, ale o název schránky zavináč doména schránky. V 90 % případů se název schránky, používaný jako uživatelské jméno pro IMAP, POP a SMTP, shoduje s e-mailovou adresou. Jsou ale zákazníci, kteří mají několik e-mailových adres, které padají do jedné schránky, a zde pak název schránky (uživatele) nemusí e-mailové adrese odpovídat. Je tedy potřeba se řídit informacemi, které vám zašleme v přihlašovacích údajích ke schránce. Do července 2022 jsme používali název schránky bez domény, od srpna 2022 používáme název schránky s doménou v podobě e-mailové adresy.