1. Vezměte telefon a jděte do nastavení
Klikněte na Pošta (1).
Klikněte na Účty (1).
Klikněte na Přidat účet (1).
Klikněte na Jiný (1).
Klikněte na Přidat poštovní účet (1).
2. Nastavení POP účtu
Zadejte jméno (1), e-mailovou adresu (2) a heslo (3), pak klikněte na Další (4).
Zvolte POP (1), zadejte hostitele příchozí pošty mail.vizus.cz (2), e-mailovou adresu* jako uživatele (3) a heslo (4). Dále zadejte hostitele odchozí pošty smtp.vizus.cz (5), znovu e-mailovou adresu* (6) a znovu heslo (7). Pak klikněte na Uložit (8).
3. Kontrola
Zkuste odeslat e-mail sami sobě. Pokud se objeví chyba při odesílání nebo přijímání pošty, nebo nevidíte správné složky, kontaktujte nás.
* Fakticky se nejedná o e-mailovou adresu, ale o název schránky zavináč doména schránky. V 90 % případů se název schránky, používaný jako uživatelské jméno pro IMAP, POP a SMTP, shoduje s e-mailovou adresou. Jsou ale zákazníci, kteří mají několik e-mailových adres, které padají do jedné schránky, a zde pak název schránky (uživatele) nemusí e-mailové adrese odpovídat. Je tedy potřeba se řídit informacemi, které vám zašleme v přihlašovacích údajích ke schránce. Do července 2022 jsme používali název schránky bez domény, od srpna 2022 používáme název schránky s doménou v podobě e-mailové adresy.