Redakční systém Vizus CMS

Redakční systém Vizus CMS je komfortní nástroj, který umožňuje měnit obsah a strukturu webových stránek on-line. Odkudkoliv, kdykoliv.

S redakčním systémem navíc ušetříte značné množství prostředků vynakládaných na aktualizaci webu. Jediné, co potřebujete, je počítač s Internet Explorer připojený k internetu. V případě dobře vytvořeného projektu lze očekávat rychlou návratnost investice.

Jestli jste rozhodnuti používat pro správu Vašeho webu redakční systém, je to skvělé. Jestli váháte nad výhodností investice, nabízíme Vám náš pohled na výhody a nevýhody užití redakčního systému pro snazší rozhodování.

Klíčové vlastnosti Vizus CMS

  • přístup přes internetový prohlížeč, kdykoliv a kdekoliv
  • přehledné a intuitivní prostředí v češtině, angličtině, němčině, polštině a ...
  • vizuální editor obsahu typu WYSIWYG s možností přímé editace HTML kódu
  • automatické nebo manuální formátování obsahu vloženého z programů MS Office
  • automatické generování náhledů vložených obrázků v různých velikostech
  • hromadný import a export obrázků a dokumentů, hromadné úpravy souborů
  • libovolná struktura stránek, včetně podpory SEO, statistika zobrazení
  • neomezený počet jazykových mutací, včetně exotických jazyků
  • fulltextové vyhledávání, včetně obsahu dokumentů DOC, PDF a XLS, statistika vyhledávaných frází
  • detailní řízení práv uživatelů, rozdělení uživatelů do skupin
  • monitorování a logování činnosti každého uživatele
  • snadná rozšiřitelnost o další moduly a funkce

Obsahové moduly

  • Stránky – správa struktury webových stránek a jejich obsahu s možností náhledu před zveřejněním
  • SEO – definování klíčových slov do URL, META keywords, META description, titulku, nadpisu a odkazů
  • Novinky – několik typů novinek, archiv starých novinek
  • Články – rozdělení do tématických rubrik, anotace, obrázky a přílohy, řízené schvalování a zveřejnění
  • Fotogalerie – rozdělení do tématických kategorií, hromadný import, různé způsoby zobrazení
  • Kalendář akcí – přehled budoucích akcí na časové ose, filtrování, registrační formulář
  • Odkazy – tématicky rozdělené odkazy do internetu, včetně popisu nebo náhledu cílové stránky
  • Dokumenty – tématicky roztříděné dokumenty, popis obsahu, fulltextové vyhledávání v obsahu
  • Ankety – řízené zveřejňování anket podle data od – do, grafické vyhodnocení
  • Katalog produktů – elektronická verze katalogu, rozdělení do kategorií, náhledy, možnost objednání
  • Diskuse – jednoduchá diskuse pod článkem nebo velké diskusní fórum, schvalování příspěvků
  • Newsletter – automatické nebo manuální rozesílání novinek nebo nabídek registrovaným odběratelům
  • Bannery – jednoduchý systém pro umístění a sledování grafických bannerů na webových stránkách
  • Formuláře – tvorba vlastních formulářů pro sběr informací od návštěvníků
  • Statistika stránek – grafické zobrazení počtu shlédnutí každé stránky na časové ose
  • RSS – automatický výstup novinek či jiných informací ve standardu RSS 2.0
  • Zabezpečená sekce – část webu chráněná heslem, registrační formulář, funkce "zapomenuté heslo"
  • Mapa webu – automaticky generovaná mapa webových stránek pro rychlou orientaci

Systémové moduly

  • Editor – vizuální editor obsahu s možností formátování textu a vložení obrázku, dokumentu nebo tabulky
  • Archiv souborů – prostor pro všechny obrázky a dokumenty používané na webu, dělení do složek
  • Uživatelé a skupiny – správa uživatelů, jejich rozdělení do skupin a přidělená práva
  • Události – detailní přehled činnosti každého uživatele v administračním prostředí
  • Zálohy – manuální vytvoření nebo obnovení zálohy, nezávisle na automatických zálohách

Technické parametry

  • technologie klient – server
  • serverová platforma Unix, Apache, PHP, MySQL
  • klient administrační části Internet Explorer 5.5 a vyšší
  • klient veřejné webové části není omezen
  • kódování Windows-1250, ISO-8859-2 nebo UTF-8
  • validní HTML nebo XHTML výstup
  • zálohování dat každé 3 hodiny, 365 dní v roce