Poskytujeme komplexní služby v oblasti tvorby, rozvoje, správy a provozu webových aplikací. Aktivně se zabýváme internetovým marketingem s cílem zvýšit úspěšnost webů.

Info

info@vizus.cz +420 270 005 275 Mapa Servis

Úvod | Služby | Webhosting | Nastavení pošty | Vytvoření poštovního účtu Outlook - POP

Vytvoření poštovního účtu Outlook - POP

1. Spusťte Outlook

outlook-pop-01

Nahoře klikněte na položku Soubor (1).

outlook-pop-02

Klikněte na tlačítko Nastavení účtu (1) a zvolte položku Správa profilů (2).

outlook-imap-3

Klikněte na tlačítko E-mailové účty (1).

outlook-pop-04

Zvolte záložku E-mail a klikněte na tlačítko Nový (1).

2. Nastavení POP účtu

outlook-pop-05

Zvolte ruční nastavení účtu (1) a klikněte na tlačítko Další (2).

outlook-pop-06

Zvolte typ účtu POP nebo IMAP (1) a klikněte na tlačítko Další (2).

outlook-pop-07

Zadejte požadované údaje, tedy jméno (1), vaši e-mailovou adresu (2), ponechte typ POP3 (3), zadejte server příchozí pošty mail.vizus.cz (4), server odchozí pošty smtp.vizus.cz (5), e-mailovou adresu* jako uživatelské jméno (6) a heslo (7). Pak klikněte na tlačítko Další nastavení (8).

3. Další nastavení

outlook-pop-08

Zvolte záložku Server pro odchozí poštu (1). Zaškrtněte "Server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" (2) a zvolte "Použít stejná nastavení jako pro server příchozí pošty". Pak přepněte na záložku Upřesnit.

outlook-pop-09

Zadejte číslo POP3 portu 995 (1), zaškrtněte volbu "Tento server požaduje šifrované připojení (SSL/TLS)" (2), zadejte SMTP port 465 (3) a zvolte šifrované spojení SSL/TLS (4). Je možná i kombinace portu 587 a šifrování STARTTLS. Pak klikněte na tlačítko OK (5).

outlook-pop-07

Klikněte na tlačítko Další (9).

outlook-pop-11

Outlook otestuje správnost údajů (1). Pak klikněte na tlačítko Zavřít (2).

outlook-pop-12

Klikněte na tlačítko Dokončit (1).

4. Dokončení

outlook-pop-13

Klikněte na tlačítko Zavřít (1).

outlook-pop-14

Klikněte na tlačítko Zavřít (1).

outlook-pop-15

Klikněte na šipku zpět (1).

5. Kontrola

Zkuste odeslat e-mail sami sobě. Pokud se objeví chyba při odesílání nebo přijímání pošty, nebo nevidíte správné složky, kontaktujte nás.

* Fakticky se nejedná o e-mailovou adresu, ale o název schránky zavináč doména schránky. V 90 % případů se název schránky, používaný jako uživatelské jméno pro IMAP, POP a SMTP, shoduje s e-mailovou adresou. Jsou ale zákazníci, kteří mají několik e-mailových adres, které padají do jedné schránky, a zde pak název schránky (uživatele) nemusí e-mailové adrese odpovídat. Je tedy potřeba se řídit informacemi, které vám zašleme v přihlašovacích údajích ke schránce. Do července 22 jsme používali název schránky bez domény, od srpna 22 používáme název schránky s doménou v podobě e-mailové adresy.