W@.cz Na čem stavíme?
Úvod | Služby | Webhosting | Aktualizace pošty | Aktualizace nastavení Mac Mail
Návod je platný pro účty, které prošly aktualizací. Pokud jste ještě neobdrželi e-mail s informací o přesunu vaší poštovní schránky na nový systém, neměňte nastavení své pošty.
V horní liště (stavovém řádku) klikněte na Mail. Změnit nastavení přes Předvolby systému / Internetové účty nelze použít, jelikož tam nejsou všechna nastavení účtu. Proto je nutné jít přes Mail / Předvolby.
Klikněte na Předvolby (1).
Vyberte poštovní účet u VIZUS (1) a zvolte záložku Nastavení serveru (2).
Nastavte nového uživatele (1) ve formátu e-mailové adresy, který vám byl zaslán v oznámení o aktualizaci pošty. Zkontrolujte Název hostitele příchozí pošty (2), musí být mail.vizus.cz, jak pro IMAP, tak i POP účet. Pokud není, zaškrtněte volbu "Automaticky spravovat nastavení připojení" (3). Dále nastavte nového uživatele pro server odchozí pošty (4), opět ve formátu e-mailové adresy, který vám byl zaslán v oznámení o aktualizaci pošty. Zkontrolujte Název hostitele odchozí pošty (5), musí být smtp.vizus.cz. Pokud není, opět zaškrtněte volbu "Automaticky spravovat nastavení připojení" (6). Jestliže máte účet typu IMAP, klikněte na tlačítko Pokročilá nastavení (IMAP) (7) a pokračujte následujícím krokem 2a. Jestliže používáte POP účet, klikněte na tlačítko Uložit (8).
Zkontrolujte předponu cesty IMAP (1), musí být prázdná (dříve byla INBOX). Pokud je zaškrtnuta volba "Povolit nezabezpečené ověřování" (2), odškrtněte ji (zrušte). Klikněte na tlačítko OK (3), čímž se vrátíte na předchozí dialog z kroku 2, a zde klikněte na tlačítko Uložit (8).
Zavřete nastavení pošty a zkuste odeslat e-mail sami sobě. Pokud se objeví chyba při přijímání nebo odesílání pošty, zkontrolujte krok 2. Pokud nevidíte správné složky, zkontrolujte krok 2a. Jestliže se vám nedaří ani po kontrole poštu odesílat, přijímat, nevidíte správné složky, či nemůžete zprávy otevírat, kontaktujte nás.
Armády 2973/26
155 00 Praha 5
+420 270 005 275
info@vizus.cz
servis@vizus.cz