W@.cz Na čem stavíme?
Úvod | Služby | Webhosting | Aktualizace pošty | Aktualizace nastavení iPhone/iPad
Návod je platný pro účty, které prošly aktualizací. Pokud jste ještě neobdrželi e-mail s informací o přesunu vaší poštovní schránky na nový systém, neměňte nastavení své pošty.
Klikněte na Pošta (1).
Klikněte na Účty (1).
Klikněte na účet u VIZUS (1).
Pokud používáte účet typu IMAP, vyberte jej (1). V případě účtu POP je tento krok telefonem přeskočen a pokračujete krokem 2c.
Zkontrolujte hostitele příchozí pošty (1), musí být mail.vizus.cz. Nastavte nového uživatele (2) ve formátu e-mailové adresy, který vám byl zaslán v oznámení o aktualizaci pošty. Klikněte na Ostatní (4).
Klikněte na Ostatní (4).
Zkontrolujte použití SSL (1), musí být aktivní, nešifrované spojení nebude podporováno. Zkontrolujte ověření totožnosti (2), musí být heslem. Zkontrolujte předponu cesty IMAP (3), musí být prázdná, tedy iPhone bude zobrazovat "/" (dříve byla INBOX). Zkontrolujte port (4), musí být 993. Pak klikněte na Účet (5). Tím se vrátíte na úvodní obrazovky kroku 2a. Klikněte na SMPT (3) a pokračujte krokem 3.
Klikněte na Ostatní (4).
Zkontrolujte použití SSL (1), musí být aktivní, nešifrované spojení nebude podporováno. Zkontrolujte ověření totožnosti (2), musí být heslem. Zkontrolujte port (3), musí být 995. Pak klikněte na Účet (5). Tím se vrátíte na úvodní obrazovky kroku 2b. Klikněte na SMPT (3) a pokračujte krokem 3.
Klikněte na primární SMTP server (1), pokud jím je smtp.vizus.cz nebo smtp.vasedomena.cz (a poštu máte u VIZUS!). V opačném případě tento krok přeskočte. Pro SMTP u VIZUS pokračujte dál. Zobrazí se nastavení:
Zkontrolujte hostitele (1), musí být smtp.vizus.cz. Nastavte nového uživatele (2) ve formátu e-mailové adresy, který vám byl zaslán v oznámení o aktualizaci pošty. Zkontrolujte použití SSL (3), musí být aktivní, nešifrované spojení nebude podporováno. Zkontrolujte ověření totožnosti (4), musí být heslem. Zkontrolujte port (5), musí být 587. Pak klikněte na Hotovo (6) a následně na Účet. Tím se vrátíte do obrazovky z kroku 2. Pak klikněte na Hotovo.
Zavřete nastavení pošty a zkuste odeslat e-mail sami sobě. Pokud se objeví chyba při odesílání pošty, zkontrolujte krok 3. Pokud se objeví chyba při přijímání pošty, nebo nevidíte správné složky, zkontrolujte krok 2a nebo 2b. Jestliže se vám nedaří ani po kontrole poštu odesílat, přijímat, nevidíte správné složky, či nemůžete zprávy otevírat, kontaktujte nás.
Pokud používáte IMAP a po změně nastavení IMAP prefixu vám sice funguje složka Příchozí (doručená pošta), ale ostatní složky jsou buď prázdné nebo se při jejich obnovení objeví tato chyba:
Poštovní server mail.vizus.cz reaguje, ale iPhone, i po odstranění IMAP přefixu nadále volá server s prefixem INBOX, který již nepoužíváme. Náš server tedy vrací chybu "složka neexistuje" (což iPhone přeloží jako "server nereaguje"). Nepomůže restart aplikace Pošta, ani restart telefonu. Jediné, co pomůže, je poštovní účet z iPhone odstranit a vytvořit jej znovu. POP účtů se tato chyba netýká.
Armády 2973/26
155 00 Praha 5
+420 270 005 275
info@vizus.cz
servis@vizus.cz