NEURO Co nás baví?
Úvod | Spolupráce | Měření, analýza a audit
Web lze hodnotit různými měřítky – objektivními i subjektivními. Mezi objektivní patří jeho návštěvnost se všemi souvisejícími aspekty, jako jsou míra opuštění, doba návštěvy, konverze a další. Objektivně lze měřit i postavení vůči konkurenci nebo plnění strategického plánu firmy nebo provozovatele webu.
Jaké údaje jsou pro vaši činnost důležité? Pokud najdeme odpověď na tuto otázku, určitě najdeme způsob jak je měřit. Nejefektivnějším nástrojem je Google Analytics, který sám o sobě dokáže shromažďovat celou řadu obvyklých údajů a prezentovat je v přehledných grafech a tabulkách v časové souvislosti. Data, která shromažďovat nedokáže, je možné automaticky importovat. Jde např. o údaje o nákladech nebo interakcích návštěvníků s webem prostřednictvím telefonu apod.
Poptávka
Nevíte jak přesně měřit? Vyplňte formulář a popište nám, s čím Vám můžeme pomoci. Těšíme se na spolupráci!
Subjektivní hodnocení zahrnuje design, navigaci, uživatelské testování, přístupnost, použitelnost a další. Na web je potřeba se dívat očima potenciálního zákazníka – je potřeba zaměřit se na překážky, které brání, aby udělal to, co od něho očekáváte.
Na základě objektivního měření a subjektivního hodnocení vzniká celkový obraz webu – tzv. audit. Pokud se podaří shromáždit a popsat všechny potenciální problémy, je již možné navrhnout strategii úprav, které povedou k jejich odstranění. Ve většině případů předchází audit a návrh strategie službě NEURO, která svojí povahou si dává za cíl neustále rozvíjet a vylepšovat web.
Pojďme se bavit o tom, jak je na tom právě váš web.
Armády 2973/26
155 00 Praha 5
+420 270 005 275
info@vizus.cz
servis@vizus.cz