Poskytujeme komplexní služby v oblasti tvorby, rozvoje, správy a provozu webových aplikací. Aktivně se zabýváme internetovým marketingem s cílem zvýšit úspěšnost webů.

Info

info@vizus.cz +420 270 005 275 Mapa Servis

Úvod | Spolupráce | Komunikace

Komunikace

"Žádné cenné diplomy ani renomované certifikáty visící na zdi nemohou nikdy v mých myšlenkách nahradit téměř patnáct skutečně vzrušujících let komunikace ve službách největší automobilky světa. Zkušenosti za tu dlouhou dobu získané si určitě zaslouží další sdílení. Kdekoliv a s radostí."
Tomáš Vaněk
Vizus Communication | +420 734 313 315 | tomas.vanek@vizus.com

Public Relations

Ptáte se, co obecně posílá dobré Public Relations na výsluní v komunikaci?

  • Méně finančně náročná forma sdělení v porovnání s jinými komunikačními nástroji.
  • Časová efektivita ve prospěch klienta – sdílené akce pro média.
  • Vysoká míra flexibility a proaktivity v práci s médii.
  • Vyšší informační hodnota sdělení v porovnání jinými komunikačními nástroji.
  • Skvěle pomáhá budovat povědomí o vás a vašem působení skrze názorové vůdce.

Poradenství

Tento obor komunikace s veřejností prochází neustálým vývojem, avšak jeho podstata zůstává po desetiletí stále stejná. Hlavní roli sehrává zajímavě postavený příběh poskládaný z informací, které od našich klientů dostaneme. Naší prací je zasazení tohoto příběhu do souvislostí tak, aby oslovil správně zvolená média a v konečné podobě přinesl veřejnosti požadovaná sdělení. Dobrou radou a poté detailním návrhem realizace se snažíme vždy najít nejefektivnější cestu přenosu informací od vás k široké veřejnosti. Vnímáme Public Relations jako činnost se smyslem pro velmi citlivé posouzení každé jedné situace.    

Korporátní a produktová komunikace

V minulosti možná stačilo sdělovat lidem pozitivní informace o výrobku či službě, které ovlivňovali naší mysl v nákupním procesu. Dnes se však veřejnost často detailně zajímá také o společnosti, které tyto produkty či služby uvádějí v život. Lidé v této době prostě chtějí vědět více o tom, co a kdo je obklopuje. Odlišné oblasti korporátní a produktová komunikace mají svá specifická pravidla a my je pro vás dokážeme nejen rozlišit, ale také cíleně uplatnit. Pro nás rozhodně není komunikace „pouhé“ hromadné rozesílání tiskových zpráv.

Publishing

V některých formách vzájemné spolupráce, zejména pak v korporátní a produktové komunikaci vám můžeme nabídnout kompletní servis v oblasti textové tvorby pro různé možnosti využití, od webové prezentace až po kompletní výrobu firemního časopisu, kdy můžete využít naše bohaté zkušenosti. Samozřejmostí je rovněž překlad našich textů do cizích jazykových mutací.    

Media Relations

Sama podstata slova Relation hovoří především o vztahu. Jeho kvalita je v komunikaci zřejmě nejdůležitější složkou úspěchu. Proto budujeme korektní a upřímné vztahy s médii, potažmo s redakcemi odborných novinářů v různých oblastech. Rozumíme jejich potřebám, které vycházejí ze současného trendu v moderní žurnalistice a přizpůsobujeme tomu i naší práci. Jinými slovy máme neustálou snahu být svou každodenní vytrvalou prací pro novináře spolehlivými a respektovanými partnery. Totéž přirozeně nabízíme i vám.

Event Management

Pořádání malých i větších akcí s různorodou tématikou i rozpočtem je nutnou součástí úspěšné komunikace. Vědomí, že lidé z námi uspořádané akce odchází s pocitem spokojnosti je pro nás prioritou, ať už se jedná o tiskovou konferenci nebo prezentaci vašeho nového produktu. Konečně i dobře zorganizovaná akce nám dává mnoho prostoru pro navázání příjemného a přátelského vztahu s vámi, našimi klienty.  

Krizová komunikace

Ne vždy se vše povede. Dobu vašeho úspěchu může čas od času vystřídat čas problémů a negativních situací. Jsme si ale zcela jisti, že správně vedená komunikace v této těžké době může velmi často ovlivnit vaše další působení do budoucna přesně naopak, a to pozitivně. Takových příkladů z minulosti existuje skutečně mnoho. Najdeme i pro vás správnou komunikační cestu z krize a rádi vám ji ukážeme, pokud si společně uvědomíme, že tradiční odpověď No comment je opravdu již minulostí.  

Sponzoring / Mediální zastoupení

Tato oblast úzce souvisí se specifickým druhem komunikace, čemuž odpovídá i tvorba její strategie. Chcete například podpořit úspěšného sportovce? Nebo jím dokonce jste a potřebujete podporu ve stylu vedení komunikace s vhodně vybranými medii? Toužíte být finančním partnerem obnovy dětského dopravního hřiště v místě vašeho bydliště? Láká vás sponzoring kulturní akce? Budeme vám, coby mediální průvodci, nápomocni s cílem maximálního zvýšení povědomí o těchto vašich aktivitách u široké veřejnosti.

Mediální monitoring

Každé naše konání v oblasti komunikace musí přinášet výsledky a dosahovat cíle, které jsme si společně nastavili na začátku vzájemné spolupráce. Pro vyhodnocení našich komunikačních aktivit formou detailní mediální analýzy je zapotřebí zajišťovat pro naše klienty pravidelný monitoring medií. Tato aktivita dává jasný obraz o dosažené úrovni publicity jednotlivých témat požadovaných klientem. Sledovat však můžete s námi i počínání vaší konkurence.    

 

 

VIZUS a Public relations

Rozšíření služeb tímto směrem je logickým krokem v práci VIZUSu. Dnes neděláme jen weby, ale v rámci činností NEURO zasahujeme jak do obsahu, marketingu, tak i do Public Relations. Tento náš postup je navíc akcelerován výraznou posilou našeho týmu v osobě Tomáše Vaňka.

Tomáš VaněkTomáš Vaněk pracuje v oblasti komunikace téměř dvě desetiletí. Posledních téměř 15 let pracoval jako PR manažer a tiskový mluvčí společnosti Toyota Motor Czech, importéra vozů značek Toyota a Lexus do České republiky a také na Slovensko. V této funkci řídil produktovou a korporátní komunikaci pro obě automobilové značky včetně vedení CSR projektů, sponzorských aktivit a výrobu firemních publikací. Před tím působil mimo jiné v reklamní společnosti MTM Advertising a několik let také v reklamním studiu Comdes, kde byl odpovědný za polygrafickou výrobu. Bohaté marketingové zkušenosti získal ve společnosti STES, která je marketingovým zástupcem Fotbalová asociace České republiky a dále v tehdejší česko-rakouské reklamní agentuře Progress Promotion. Již v dětství ho zcela uchvátil svět automobilů a to v rozličných jeho formách a podobách. Po studiu zaměřeném na výrobu automobilů proto začal svou profesní kariéru v české automobilce Škoda Auto a zkušenosti získal krátce také u švédského výrobce automobilů SAAB.