NEURO Co nás baví?
Úvod | Spolupráce | Know-How | Být či nebýt? Být responzivní…
30. březen 2015 Know-How
Google oznámil, že od 21. dubna 2015 začne na telefonech a tabletech upřednostňovat ve výsledcích vyhledávání weby, které mají responzivní design, tedy design přizpůsobivý různým zobrazovacím zařízením, typicky chytrým telefonům a tabletům.
Předpokládáme, že Google bude změnu řazení výsledků zavádět pozvolna, nicméně tím jednoznačně zvyšuje důraz na přizpůsobivost webů. Doba je navíc taková, že uživatelé internetu stále více používají mobilní zařízení. Dle některých studií mobily překonají stolní počítače již v letošním roce. V důsledku to tedy může znamenat, že responzivní weby budou mít z vyhledávání na Googlu mnohem větší návštěvnost. A o to jde!
Máte web v responzivním designu? Pokud ne, je nejvyšší čas to řešit! Náš nový web vizus.cz již responzivní je, tudíž nás nečeká žádné překvapení v návštěvnosti a v hodnocení Googlem dopadá dokonce excelentně. Zkuste si okno prohlížeče pomalu zmenšovat nebo web rovnou otevřete na mobilu. Zjistíte, že se web dobře ovládá prstem, texty jsou čitelné, a nemusíte nic zvětšovat a posouvat. Google tedy chce, aby…
Splnit požadavky vyhledávače Google nemusí být tak složité, ale není to málo? Je určitě čas se nad designem a funkcemi webu zamyslet. Přečtěte si více o tom, jak to pro naše zákazníky děláme u nás v části o responzivním designu.
Otestujte si Váš web pomocí nástroje, který Google připravil pro testování použitelnosti webu v mobilech. Řekne vám, kde jsou jeho slabiny a co můžete udělat pro zlepšení.
Jdu do toho!
Prima, ozvěte se nám, rádi vás na této cestě doprovodíme! Vyplňte poptávkový formulář nebo rovnou zavolejte.
Armády 2973/26
155 00 Praha 5
+420 270 005 275
info@vizus.cz
servis@vizus.cz